Maced

KARMA DLA PSA

PROJEKT PROW 4.2


 

Projekt „Poprawa konkurencyjności poprzez zakup nowoczesnych urządzeń do przetwórstwa w zakładzie produkującym karmę dla zwierząt domowych MACED sp. z o.o. wraz z rozbudową i przebudową zakładu”.

Projekt w ramach działania 4.2 „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, 

umowa nr 00305‑65000-OR1600017/15 zawarta z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie. 

Zapytanie ofertowe z dnia 13.02.2017r. ROZSTRZYGNIĘTE

Informacja o wyborze wykonawcy - hala

Informacja o wyborze wykonawcy - linie

Zapraszamy do zapoznania się z zapytaniem ofertowym nr 1/02/2017/PROW 4.2 

Zaproszenie do składania ofert

Zapytanie ofertowe nr 1/02/2017/PROW-42

Załącznik nr 1 – Formularz zapytania ofertowego

Załącznik nr 2 – Projekt_technologiczny_nr_1_IA-01

Załącznik nr 3 – Projekt_technologiczny_nr_2_PB-A-03

PROJEKT I WYKONANIE: a-tech.pl
Copyright by Maced © 2019 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE!
Google+
Dotacje

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 "Dotacje na innowacje" i "Inwestujemy w waszą przyszłość". Umowa o dofinansowanie nr UDA - POIG.08.02.00-32-053/13-01. Projekt "Wdrożenie zaawansowanego systemu B2B w przedsiębiorstwie MACED, wspomagającego procesy biznesowe i komunikację z partnerami handlowymi". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu w kwocie w zł: 578 697,00. Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 w kwocie w zł: 680 820,00. Okres realizacji: 2014-2015.
SZCZEGÓŁY PROJEKTU: projekt będzie polegać na wytworzeniu oprogramowania dedykowanego na potrzeby wnioskującego i jego partnerów biznesowych. W ramach projektu zostaną wytworzone moduły dedykowane platformy B2B, która zautomatyzuje procesy biznesowe pomiędzy wnioskującymi i Partnerami w zakresie zarządzania promocjami, marketingiem, sprzedażą, wsparciem sprzedaży, zbieraniem informacji o obrocie próbek towarów oraz prowadzeniem rozmów handlowych. Zasięg projektu: krajowy, rynek docelowy: sklepy i hurtowanie.

Strona używa cookies (ciasteczek)

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym Regulaminie.